رییس بهزیستی ملارد خبر داد:

اجرای طرح جمع‌آوری کودکان کار و خیابان در شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - رییس بهزیستی ملارد از جمع‌آوری کودکان کار با هدف انجام غربالگری‌های لازم در زمینه بیماری‌های واگیردار و کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جمع‌آوری کودکان کار و خیابان در شهرستان ملارد

به گزارش روابط‌عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم، از اجرای طرح قرارگاه خدمات اجتماعی، با همکاری ارگان‌های شهرداری، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، اداره کار و مرکز کودکان کار و خیابان و جمع آوری کودکان کار و خیابان خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: طرح ارزیابی و جمع‌آوری کودکان کار به منظور انجام غربالگری‌های لازم با حضور و همکاری کارشناسان اورژانس معاونت اجتماعی انجام شد و طی ۱۲ گشت هفتگی تعدادی کودک از سطح شهر جمع آوری شده‌اند.

آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی، با اعلام اینکه اجرای این‌گونه طرح‌ها محدود به زمان‌های خاصی نیست، گفت: حمایت و همکاری‌های مجموعه فرمانداری در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی نقش بسیار موثری دارد.

وی در ادامه افزود: در انجام این طرح نیز، پس از جمع‌آوری کودکان، تمامی آزمایش‌های لازم جهت تائید سلامت جسمی کودکان توسط شبکه بهداشت و درمان انجام شده و در مرحله بعدی که بسیار مهم است، ارزیابی سلامت روان کودک بوده که این مورد با حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی بصورت دقیق بررسی و در مراحل بعدی کودک به خانواده و یا مراکز مربوطه منتقل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار