رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی چهارمحال‌وبختیاری خبر داد:

آغاز جشنواره مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

شهرکرد(پانا) - رئیس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری گفت جشنواره مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان از تاریخ 23 فروردین‌ماه 1401 با مسابقات بوچیا خاص دانش‌آموزان جسمی -حرکتی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز جشنواره مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌ و پرورش استان چهارمحال‌ و بختیاری، عباس داوطلب با اشاره به ضرورت برگزاری این مسابقات گفت: در دو سال اخیر به علت شیوع ویروس کرونا این مسابقات برگزار نشده بود اما با توجه به شرایط خاص و ویژه دانش‌آموزان مدارس استثنایی و ضرورت ایجاد شور و نشاط و تحرک و پویایی در بین این دانش‌آموزان به محض بهبود اوضاع، آموزش‌وپرورش استثنایی استان اقدام به برگزاری این دوره مسابقات کرد.
داوطلب در ادامه به نحوه برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: مسابقات حضوری و به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود که در اولین روز مسابقات که روز سه شنبه 23 فروردین‌ماه 1401 برگزار شد، 52 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه نواحی 1 و 2 شهرستان شهرکرد و شهرستان‌های فارسان و سامان در چهار کلاس bc1، bc2،bc3،bc4 به صورت تیمی و انفرادی در رشته‌ بوچیا باهم به رقابت پرداختند.
وی از حضور سرپرست و معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان در اولین روز این مسابقات خبر داد و گفت: سرپرست آموزش‌وپرورش چهارمحال‌و‌بختیاری به صورت نمادین در این مسابقات شرکت کرد که باعث ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان شد.
شایان ذکر است در پایان رقابت‌های روز اول این مسابقات که در مدرسه استثنایی فروغ شهرکرد برگزار شد از سوی سرپرست آموزش‌وپرورش استان از نفرات و تیم‌های برتر تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار