شهردار ملارد خبر داد:

ایمنی اماکن مذهبی سطح شهر و آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشانی

ملارد(پانا) - شهردار ملارد از ایمنی مساجد و اماکن مذهبی سطح شهر ‌و از آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشانی شهرداری ملارد در شب‌های ماه رمضان با هدف تامین امنیت و آرامش مردم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ایمنی اماکن مذهبی سطح شهر و آماده‌باش کامل نیروهای آتش‌نشانی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل ‌شهرداری ملارد، محمد بهمنی با اشاره به این خبر اظهار کرد: ایمنی اماکن مذهبی سطح شهر با هدف تأمین آسایش و آرامش شهروندان در این ماه مبارک، توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملارد در حال انجام است.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به استقبال شهروندان از اماکن مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان اندیشیده شده است و علاوه بر بررسی ایمنی اماکن مذهبی از قبیل مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، شارژ رایگان خاموش کننده‌های سطح شهر و آماده‌باش کامل نیروها در دستور کار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرار گرفت.

شهردار ملارد در خاتمه یادآوری کرد: همچنین در آستانه شب‌های احیا، تیم‌های ثابت و سیار در محل برگزاری آیین معنوی لیالی پرفضیلت قدر استقرار خواهند داشت، بنابراین توصیه می شود شهروندان مومن و روزه‌دار با رعایت اصول ایمنی با آرامش به اعمال عبادی این شب‌ها بپردازند و بهره کافی را از شب‌های قدر ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار