مدیر آموزش و پرورش ملارد:

بازدید از روند حضوری‌شدن مدارس ادامه خواهد داشت

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از ارزیابی ۱۱۰ آموزشگاه در این شهرستان با هدف اجرای مطلوب آموزش حضوری خبر داد و بر ادامه روند بازدیدها از مدارس تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از روند حضوری‌شدن مدارس ادامه خواهد داشت

طیب رضائی‌فر در تشریح این خبر گفت: از ابتدای حضوری شدن مدارس بازدیدهای ارزیابی به طور مستمر از روند آموزش حضوری صورت می‌پذیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، با اشاره به اینکه ۳۲۰ نفر-ساعت بازدید از روز ۱۴ فروردین تا ۱۸ فروردین از مدارس صورت گرفته، تصریح کرد: تا کنون ۱۱۰ آموزشگاه توسط تیم‌های ارزیاب بازدید شده، ۹۸ آموزشگاه در سامانه نظارت ثبت شده و تمامی کلاس‌های درس در این شهرستان دایر است.

این مقام مسئول با تأکید بر این موضوع که بازدیدها تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: از تمامی مدارس بازدید صورت خواهد گرفت و رعایت مسائل بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان و همچنین روند و کیفیت آموزش حضوری در اولویت ارزیابی‌ها خواهد بود.

رضائی‌فر ضمن اشاره به درخواست همکاری بیشتر از سوی اولیاء دانش‌آموزان در جهت حضوری شدن مدارس، افزود: ضمن تقدیر از همکاری اولیاء و همکاران فرهنگی شهرستان ملارد در اجرای مطلوب بازگشایی مدارس، در صورتی که مشکلی در روند آموزش حضوری مشاهده شد، می‌توانند با شماره 65404541 واحد ارزیابی عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد مطرح کنند تا سریعاً پیگیری شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار