مدیر آموزش و پرورش ملارد:

انس دانش‌آموزان با قرآن، عاملی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در دبستان پسرانه طاها خبر داد و گفت یکی از بهترین راه‌های مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی در مدارس است‌.

کد مطلب: ۱۲۶۹۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
انس دانش‌آموزان با قرآن،  عاملی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری و حافظ برتر کشوری، مجتبی قدبیگی در دبستان پسرانه طاها خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: در راستای ترویج آموزش و انس با قرآن کریم و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با کلام وحی همزمان با ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری و نفر اول مسابقات حفظ قرآن کریم فرهنگیان کشور، مجتبی قدبیگی برگزار شد.

رضایی‌فر تأکید کرد: از بهترین راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزاری برنامه‌های دینی و فرهنگی در مدارس و مشارکت‌جویی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در اجرای برنامه و ایجاد روحیه نشاط معنوی در آن‌ها است.

این برنامه با حضور چند تن از مسئولین شهری به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد و معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد همراه با اقامه نماز جماعت برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار