محمدرضا ناصحی در گفت‌وگو با پانا

شهر خودرو در لیگ برتر بماند، کمتر از قهرمانی نیست

فوتبالی که شهر خودرو ارائه می‌کند شباهتی با تیم‌های قعرنشین ندارد

تهران (پانا) - مربی تیم شهرخودرو معتقد است تیمش این توانایی را دارد که در لیگ برتر بماند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شهر خودرو در لیگ برتر بماند، کمتر از قهرمانی نیست

محمدرضا ناصحی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت تیم شهر خودرو اظهار داشت: «تیم ما فوتبالی ارائه می‌کند که اصلا هیچ شباهتی با تیم‌های قعرنشین ندارد. ما فوتبالی بازی می‌کنیم که حتی کسانی که نسبت به تیم ما دشمنی هم دارند، تحت تاثیر قرار گرفتند و به توان فنی تیم ما اذعان می‌کنند. تیمی که قعرنشین می‌شود، یکسری بدشانسی‌ها هم می‌آورد که الان دقیقا آن بدشانسی‌ها گریبان‌گیر ما شده است. ما باید بازی با نساجی و گل گهر را می‌بردیم و فقط بخاطر کم تجربگی نتوانستیم به این مهم برسیم. تلاش و غیرتی که بازیکنان ما در زمین از خودشان نشان داده‌اند واقعا ما را امیدوار کرده بتوانیم در 6 بازی باقی مانده، تیم را حفظ کنیم و امتیازات لازم را بگیریم. تمام توان مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این است تا بتوانیم نماینده خراسان را در لیگ حفظ کنیم.»

وی ادامه داد: «بازیکنان ما به خودشان آمده‌اند و از وقتی احساس خطر کردند، تلاش می‌کنند که بتوانیم از این قعرجدول رها شویم. خیلی از بازی‌ها خوب بازی می‌کنیم اما نتیجه‌ای که باید حاصل نمی‌شود. البته توانستیم فاصله با تیم‌های بالایی را کم کنیم و این به بچه ها انگیزه داد. واقعا سخت است تیمی جلوی گل گهر آن‌طور خوب بازی کند و در سیرجان 3 گل به آنها بزند. ما به این نتیجه رسیدیم که توان این کار را داریم. مجموعه ما یکدل است تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. کار خیلی خیلی سخت است اما با توجه به فوتبالی که بازی می‌کنیم، دور از دسترس نیست. این اعتماد به نفس در بچه‌ها هم ایجاد شده و می‌دانند مقابل هر تیمی می‌توانند این‌طور بازی کنند. وقتی تیمی به خودباوری برسد، شک نکنید نتیجه هم می‌آید.»

مربی تیم شهر خودرو با بیان اینکه وقفه لیگ می تواند ترمز ما را بکشد، تصریح کرد: «همیشه وقتی وقفه‌ای در لیگ برتر ایجاد می‌شود، تیم‌هایی که توانسته‌اند به شرایط خوب برسند، با نوسان روبرو می‌شوند. ما قبل از این تعطیلات خوب بودیم و امیدوارم این وقفه در کار ما تاثیر منفی نگذارد. البته سیدعباسی تدابیری اندیشیده که قطعا از این مرحله سخت عبور کنیم و تیم بتواند فرم خوبش را حفظ کند. خیلی امیدواریم در مشهد بتوانیم بازی بعدی خود مقابل نفت آبادان را ببریم. آنها تیم خوبی دارند اما الان شرایطی داریم که اصلا مهم نیست حریف ما چه تیمی است. ما فقط امتیاز می‌خواهیم. تمام توان و انرژی خود را می‌گذاریم تا 3 امتیاز را بگیریم. در لیگ بازی آسانی وجود ندارد و 6 بازی مرگ و زندگی در پیش داریم. بچه‌ها نشان دادند که برای‌شان تیم بالا یا پائین جدول فرقی ندارد. تیم ما روی کار خودش تمرکز کرده و بازی به بازی پیش می‌رویم.»

رضا ناصحی گفت: «هنوز هم حسرت بازی با نساجی و به خصوص دیدار گل گهر را می‌خورم. بالاخره در فوتبال همیشه برد و باخت است و فراموش می‌شود اما بازی با گل گهر را هنوز هم نتوانستم فراموش کنم. دقیقه بدی هم گل خوردیم. تا دقیقه 84، سه بر یک پیش بودیم اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. متاسفانه آن موقعی که باید تمرکز را حفظ می‌کردیم، از دست دادیم و تیم حریف هم نمی‌خواست در خانه بازنده شود. ما استرس گرفتیم و تیم حریف به خواسته‌اش رسید. ما حتی وقتی بازی 3 بر یک بود، می‌‍توانستیم گل‌های چهارم و پنجم را درغافل‌گیری بزنیم اما کم دقتی کردیم. ما اگر خودباوری داشتیم بدون شک با برد بیرون می‌آمدیم. اشتباهات بدی کردیم و خیلی سخت هم تنبیه شدیم. اگر این 3 امتیاز را می‌گرفتیم، بدون ذره‌ای تردید می‌گفتم که در لیگ برتر می‌مانیم. هنوز هم امید زیادی داریم. می‌خواهیم با گرفتن نتایج درخشان کار را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم و انشالله تیم در لیگ برتر حفظ شود. اگر این اتفاق را رقم بزنیم واقعا کمتر از قهرمانی نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار