برگزاری محفل مجازی انس با قرآن به مناسبت گرامیداشت ماه رمضان

کوهرنگ(پانا) - به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان، محفل مجازی انس با قرآن به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ برگزار و به صورت زنده از کانال‌های کشوری و استانی شبکه شاد پخش شد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل مجازی انس با قرآن  به مناسبت گرامیداشت ماه رمضان

روح الله فرامرزی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در گفت وگو با پانا گفت: به مناسبت نکو داشت ماه مبارک رمضان محفل مجازی انس با قرآن ویژه فرهنگیان و دانش آموزان کشور به همت مدیریت آموزش و پرورش و حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری با حضور قاریان برتر استانی برپا و از طریق کانال های کشوری جشن عبادت،تقلید و مرجعیت ، مراکز دار القرآن کریم و کانال های استانی تخصصی نماز استان چهارمحال و بختیاری و دار القرآن حضرت زهرا(س) ناحیه دو شهرکرد در شبکه شاد به صورت زنده پخش شد.

وی در ادامه افزود: محفل مجازی انس با قرآن در ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ مصادف با نهمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد که در آن قاریان برتر استانی با ترتیل خوانی جزء نهم قرآن کریم فضای محفل را زینت بخشیدند.

به گفته معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، فرهنگیان و دانش آموزان کشور با تماشای این محفل نورانی از برگزاری آن به خوبی استقبال کردند.

خبرنگار دانش آموز: حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار