در استقبال از اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز:

برنامه‌های فرهنگی در مدارس ابتدایی استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان بوشهر گفت مدارس ابتدایی با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به استقبال اولین کنگره 582 شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان می‌روند.

کد مطلب: ۱۲۶۹۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های فرهنگی در مدارس ابتدایی استان بوشهر برگزار می‌شود

غلامحسین مهران‌پور در نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموزی استان بوشهر اظهار کرد: همه ما مکلف و موظف هستیم تا با برگزاری باشکوه و ماندگار کنگره شهدا، دین خود را نسبت به آنها ادا کرده و این وظیفه را به نسل جدید انتقال دهیم.

وی افزود: شهدا با ایثار و اخلاص از جان خود گذشتند تا ما امروز بتوانیم با خیالی آسوده در کنار خانواده‌های خود زندگی کنیم و الان وظیفه‌ ماست تا با انجام درست آن، قدم کوچکی در صیانت از خون این عزیزان برداریم.

مهران‌پور خاطرنشان کرد: در این راستا، کارگروه کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز در معاونت آموزش ابتدایی تشکیل شده است تا با سیاستگذاری و نظارت، زمینه اجرای فعالیت‌های فرهنگی را در مدارس ابتدایی فراهم کند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات نامه‌ای به شهید، دل نوشته، داستان‌نویسی و ساخت فیلم کوتاه از مهمترین برنامه‌هایی است که در مدارس استان اجرا می‌شود.

مهران‌پور گفت: دیدار با خانواده شهید حسین صافی، کوچکترین شهید دانش‌آموز استان از شهرستان جم و تجلیل از این خانواده فداکار مسئولیت خطیر کارگروه معاونت آموزش ابتدایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار