مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران:

اجرای 99 پروژه دولتی و خیرساز در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در نشست صمیمی سه‌جانبه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، به تشریح فعالیت‌های مدرسه‌سازی در این استان پرداخت و گفت 99 پروژه دولتی و خیرساز در شهرستان‌های استان تهران اجرا شده است.

کد مطلب: ۱۲۶۹۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 99 پروژه دولتی و خیرساز در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جاسم حسین‌پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در دیدار با مسعود بهرامی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: شهرستان‌های استان تهران دارای محرومیت‌های خاص از جمله افزایش چندبرابری تراکم جمعیت دانش‌آموزی، مهاجرت معکوس از شهر تهران به شهرستان‌های تهران و افزایش اتباع در مناطق است و از این رو اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، به این استان نگاه ویژه ای دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور و حمایت ارزشمند خیرین در حوزه مقدس مدرسه‌سازی سه ضلع آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز در پیشبرد اهداف را مهم دانست و رمز پیشرفت در امور مدرسه‌سازی را اتحاد و وحدت در این سه ضلع عنوان کرد.

این مقام مسئول، افزود: در سال‌های گذشته 54 پروژه در شهرستان‌های استان تهران، غیرفعال بود که توانستیم با حمایت دولت و نگاه خیرخواهانه خیرین، آن پروژه‌ها را در سال 1400 به مرحله تکمیل برسانیم و در مهرماه و دهه فجر مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار گرفت.

وی بیان کرد: در سال جاری 99 پروژه دولتی و خیرساز، بالغ بر یک هزار کلاس درس در دست اجراست و با اینکه اتفاق مبارکی است، اما هنوز هم شهرستان‌های استان تهران، نیازمند توجه جدی است.

جاسم حسین‌پور، موضوع انشعابات آب، برق، گاز و تلفن مدارس و هزینه‌های تحمیل شده ناشی از آن را از چالش‌های پیش روی مدرسه سازی معرفی و حل این گونه مشکلات را به کمک خرد جمعی و همکاری با سایر نهادها دانست.

شایان ذکر است، در این دیدار صمیمی لوح یادبود اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، به سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران، اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار