سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

ضرورت انتصاب افراد اصلح برای عمل به سند تحول آموزش و پرورش

اسلامشهر (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت با تشکیل جمع نخبگان آموزش و پرورش استان تهران و مدرسین سند تحول آموزش و پرورش می‌توان افراد اصلح را برای تصدی پست‌های مدیریتی و عمل به این سند، شناسایی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت انتصاب افراد اصلح برای عمل به سند تحول آموزش و پرورش

مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه تکریم و معارفه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر که در سالن اجتماعات منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: انتخاب و انتصاب مدیران جدید در آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد و با تشکیل جمع نخبگان آموزش و پرورش استان تهران و مدرسین سند تحول آموزش و پرورش می‌توان افراد اصلح را جهت تصدی پست‌های مدیریتی شناسایی کرد.

وی در ادامه به مسیر دهگانه برای شناسایی افرادی که صلاحیت انتصاب پست‌های اداری را دارند اشاره کرد و افزود: حدود ۶۰۰ نفر را در بانک اطلاعاتی خود به عنوان اشخاصی که دارای صلاحیت پست مدیریت هستند، گردآوری کردیم که این به نوبه خود یک افتخار است.

در ادامه، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، جایگاه آموزش و پرورش را بسیار رفیع دانست و تصریح کرد: در بین ادارات، آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چون تمامی اقشار جامعه به نحوی با آن در ارتباط هستند و برای انجام دادن هر گونه فعالیت در شهرستان باید از ظرفیت بالای آموزش و پرورش استفاده کرد.

در این برنامه از زحمات احمد نادری سرپرست قبلی مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر تقدیر به‌عمل آمد و اکبر قنبری نیز به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش اسلامشهر معارفه شد.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار