با حضورفرماندار بهاباد

ساخت ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در بهاباد یزد آغاز شد

بهاباد (پانا) - درآئینی که روزدوشنبه با حضور مدیر آموزش و پرورش ، فرماندار، نایب رئیس شورای شهر وجمعی از مسئولان دربهاباد برگزارشد کلنگ ساخت دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه دربهاباد وروستای کریم آباد به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ساخت ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در بهاباد یزد آغاز شد

مدیرآموزش وپرورش بهاباد درباره ساخت این دومدرسه اظهارداشت: ساخت مدرسه شهید زینلی دربهاباد با اعتباری بالغ با اعتبار 109 میلیارد ریال وتکمیل مدرسه شهید دهقان در روستای کریم آباد بخش مرکزی با اعتباری به مبلغ 65 میلیاردریال ساخته می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد از مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی گفت: ساخت مدرسه در شهرستان همچنان یک نیاز جدی است و مهمترین بستر رشد فرهنگی و توسعه و تعالی شهرستان می باشد لذا فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی باید ترویج شود.

وی با بیان اینکه مدرسه سازی از مصادیق بارز عمل صالح است که سرمایه گذاری در آن از خالصانه ترین سرمایه گذاری ها است افزود: حضور در عرصه مدرسه سازی شایسته انسان های والا و پاکباخته ای است که با از خودگذشتگی و بذل مال و ایثار، فرهنگ نابی را خلق می کنند که موجب تجلی و شکوفایی ارزش های والای انسانی می شود.

رزاقی بابیان اینکه ساخت این دومدرسه ازمحل اعتبارات مناطق محروم تامین شده است افزود: خیران مدرسه ساز نیز میتوانند درامرمدرسه سازی نیز کمک کار آموزش وپرورش باشند .

وی یادآور شد: مدرسه شهید زینلی بهاباد با زیربنای یک هزار و 700 متر مربع دردوطبقه ومدرسه شهید دهقان کریم آباد با زیربنای 650 مترمربع احداث خواهد شد .

مدیر آموزش وپرورش بهاباد تاکید کرد: پیش‌بینی می شود این مدرسه ۱۲ کلاسه سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد

بهاباد - حمید رضا اخوان بهابادی

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار