کسب رتبه برتر شهرستان فیروزکوه در اجرای بخشنامه ابلاغی آموزش حضوری

فیروزکوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه از کسب رتبه دوم شهرستان فیروزکوه بر اساس ارزیابی‌های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اجرای بخشنامه ابلاغی آموزش حضوری در بین مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر شهرستان فیروزکوه در اجرای بخشنامه ابلاغی آموزش حضوری

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه، فاطمه سیر با اشاره به توسعه مهارت‌های منطقی‌، انتقادی و حل مسئله، افزایش تعامل بین معلم و دانش‌آموز، منظم شدن، تجربه‌اندوزی و جامعه‌پذیری دانش‌آموزان به عنوان مزایای کلیدی آموزش حضوری گفت: آثار آموزش حضوری بر ارتقای کیفیت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان امری غیرقابل انکار است. با وجود زحمات و مشقت‌های فراوان معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در فضای مجازی، بر اساس نتایج به دست آمده بازدهی دانش‌آموزان در پایین ترین میزان ممکن بود‌. در آموزش حضوری و تعامل چهره به چهره معلم با دانش‌آموزان، بسیاری از سوالات، حل شده و فرایند پرسش و پاسخ به نحو بهتر و موثرتری شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: حضور دانش‌آموز در مدرسه صرفاٌ برای آموزش نبوده و بسیاری از موضوعات اخلاقی، شخصیتی و رفتاری او در ارتباط با معلمان، کادر مدرسه و هم‌کلاسی‌ها تقویت می‌شود. البته رعایت مستمر شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محیط مدرسه امری ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه بیان کرد: اینجانب از تعامل سازنده همه عوامل این موفقیت، از جمله اعضای شورای معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان، مدیران و کادر مدرسه، افسران سپاه پیشرفت شهرستان، آینده‌سازان و خانواده‌های محترم سپاسگزاری کرده و شکوفایی استعدادها و نتیجه دادن زحمات بی‌شائبه فرهنگیان شهرستان را در سایه تندرستی از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار