معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

برنامه‌های معاونت پرورشی هرمزگان در سال ۱۴۰۱ تشریح شد

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری جلسات قطبی معاونین پرورشی مناطق ۲۲ گانه استان با هدف تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این حوزه درشرایط فعلی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های معاونت پرورشی هرمزگان در سال ۱۴۰۱ تشریح شد

اولین نشست قطبی با حضور معاونین پرورشی و تربیت بدنی حوزه مرکزی استان شامل نواحی یک و دو بندرعباس، قشم، حاجی آباد، فین گ، هرمز، شهاب و ابوموسی در سالن کنفرانس معاونت پرورشی استان برگزار شد.

احمد مهرانی در این نشست با بیان اینکه نقش معاونین، مربیان پرورشی، مشاوران و مسئولین بهداشت مدارس در دوران فعالیت حضوری مدارس بسیار خطیر است گفت: این شما هستید که می توانید با ظرافت و ریزبینی و برنامه ریزی مناسب در خصوص حضور حداکثری دانش آموزان با رویکرد سلامت محور در مدرسه با ایجاد محیطی شاد و پویا و آرام و همچنین اجرای برنامه های تربیتی متنوع و جذاب بویژه اردوها و بازدیدهای دانش آموزی نقش آفرین باشید.

وی همچنین به نقش مهم معاونین پرورشی در ایجاد آرامش خاطر اولیا و دانش آموزان اشاره کرد و افزود: نیروهای پرورشی با توجه به داشتن ارتباط نزدیک تر و صمیمی تر با دانش آموزان و اولیا می توانند در زمینه ایجاد آرامش خاطر اولیا و دانش آموزان در سلامت محیط مدرسه نقش مهمی ایفا کنند.

روسای ادارات حوزه معاونت پرورشی در این جلسه به تبیین برنامه های این معاونت و همچنین تشریح برنامه های پیش رو در این حوزه پرداخته و بر اجرای دقیق برنامه ها تاکید کردند.

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز در بخشی از برنامه، گزارشی از عملکرد یک‌ساله سازمان در حوزه های مختلف از جمله خبرگزاری پانا، پیشتازان و مجلس دانش آموزی و همچنین ارزیابی عملکرد رابطین و کارشناسان سازمان ارائه کرد و به تببین و تشریح برنامه های آتی سازمان پرداخت.

گفتنی است در این جلسه به مناسبت ماه مبارک رمضان به مدت نیم ساعت کرسی تلاوت قرآن کریم نیز با حضور معاونین پرورشی مناطق و سایر مدعوین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار