معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

فعالیت سازمان دانش آموزی در اجرای بخشنامه جشنواره تابستان شاد قابل تحسین است

هرمزگان (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان: سازمان دانش آموزی هرمزگان با برنامه ریزی مناسب و تلاش فراوان با برگزاری جلسات مفید در فضای مجازی پیگیر اجرای برنامه های خود از جمله تولید محتوا و جشنواره تابستان شاد می باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت سازمان دانش آموزی در اجرای بخشنامه جشنواره تابستان شاد قابل تحسین است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان پیش از ظهر امروز در گفتگو با پانا با اشاره به برنامه ریزی خوب و مناسبی که از سوی سازمان دانش آموزی در جهت تولید محتوای بسته تربیتی پیشتازان ، پانا و مجلس دانش آموزی صورت گرفته گفت : تا کنون بیش از 1500محتوا با موضوعاتی ازجمله : شاداب سازی ، معرفت افزایی و اخلاق ، مهارت های اجتماعی ، دانش تشکیلاتی امداد و نجات و موضوعاتی از این قبیل تولید که بیش از 750مورد به سازمان مرکز جهت بارگزاری در کانال سازمان دانش آموزی ارسال شده که بخش عمده ای از این تولیدات بارگذاری شده.

وی در این خصوص ضمن تقدیر از رابطین و مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان ها و مناطق تاکید کرد: جهت ایجاد انگیزه و ظهور استعدادهای دانش آموزان موضوع تولید محتوا به جد پیگیری و از دانش آموزان و مربیان پیشتاز در این زمینه تقدیر بعمل آورده شود.

احمد مهرانی در ادامه ضمن تاکید بر انجام فعالیت گسترده در ایام تابستان و برنامه ریزی جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین اجرای دقیق شیوه نامه، جشنواره تابستان شاد را فرصتی جهت ظهور و بروز استعدادهای دانش آموزان این استان دانستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان از مربیان و دانش آموزان سراسر استان که در ایام شیوع بیماری با تمام توان در جهت اجرای برنامه های سازمان مرکز تلاش می نمایند قدردانی نمودند و توصیه و تاکید داشتند که تمامی مربیان و دانش آموزان پیشتاز جهت عضویت درکانال سازمان دانش آموزی اهتمام جدی داشته باشند.

وی در پایان ضمن قدردانی از خبرگزاری پانا که در جهت درج اخبار و رویدادهای سازمان دانش آموزی تلاش دارند توصیه کرد: جهت تشویق و ترغیب مربیان اخبار پانا به سمت و سوی دانش آموزان ، مدیران و مربیان نیز سوق داده شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار