به مناسبت هفته دفاع مقدس:

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از خبرنگاران پانا قدردانی کرد

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس، در مراسمی از خبرنگاران پانا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از خبرنگاران پانا قدردانی کرد

احمد مهرانی در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارزشمندی که مردانه پای نظام و اعتقادات و آرمان خود ایستادند و جانانه در راه دفاع از کیان و هستی این نظام جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند و همچنین قدردانی از جانبازان و خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، از خبرنگاران فعال خبرگزاری پانا در هفته دفاع مقدس قدردانی کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این مراسم با بیان این مطلب که در هفته دفاع مقدس، خبرنگاران پانا با توجه به شیوع ویروس نوظهور کرونا و محدودیت های موجود فعالانه در برنامه ها و مراسمات این هفته حضوری پررنگ و جدی داشتند عنوان کرد: طی این یک سال گذشته خبرگزاری پانا و خبرنگاران این خبرگزاری در پوشش اخبار و رویدادها به ویژه در خبرهای مربوط به آموزش و پرورش حضوری موثر داشتند.

وی همچنین تاکید کرد: دانش آموزان خبرنگار، بایستی رخدادها و اقدامات ارزنده مدارس مربیان و مدیران را رصد و انتشار دهند و اخبار را از کف مدارس ارسال کنند.

مهرانی در ادامه گفت: استان هرمزگان دارای ۲۲ منطقه و شهرستان است که به نحوی برنامه ریزی کنید از هر منطقه و شهرستان بین ۵ تا ۷ نفر از دانش آموزان نخبه اعضای پانا شناسایی و در فضای مجازی نسبت به آموزش های تکمیلی این عزیزان اقدام لازم انجام پذیرد و نسبت به سازماندهی گروه نخبگان پانا در استان سریعاً برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

در ادامه این مراسم خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد سه ماه خبرگزاری پانا به اطلاع معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل رساندند و از حمایت های بی دریغ و همیشگی معاون محترم پرورشی و فرهنگی اداره کل از برنامه‌های سازمان دانش آموزی به ویژه در حوزه پانا قدردانی و تشکر کرد.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از مدیر مسئول خبرگزاری پانا و دانش آموزان کوشای عضو خبرگزاری پانا با اهداء لوح و هدایایی قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار