شهدا نقشه راه آیندگان برای رسیدن به سرمنزل مقصود هستند

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت شهدا زندگی ابدی دارند و نقشه راه آیندگان برای رسیدن به سرمنزل مقصود هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شهدا نقشه راه آیندگان برای رسیدن به سرمنزل مقصود هستند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، کلام اله صفری، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: مسلما خون شهیدان، انقلاب و اسلام را بیمه کرده است، خون شهیدان برای ابد درس مقاومت به جهانیان داده است.

وی افزود: یکی از اهداف عالی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نسل ادامه دهنده شهدا است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در ادامه به برنامه ها و فعالیت های تربیتی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس اشاره کرد و بیان داشت: تعامل خوب این دو نهاد در شناساندن شخصیت شهدا به دانش آموزان سهم بسزایی می تواند داشته باشد.

داور نوری، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز ضمن اهدای لوح تقدیر به مدیرکل آموزش و پرورش، آمادگی خود را برای تعامل و همکاری بیش از پیش با آموزش و پرورش استان اعلام کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل همچنین در دیداربا شهردار اردبیل با اشاره به تعامل و ارتباط نهادهای دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش گفت: بدون شک همکاری نزدیک شهرداری اردبیل، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف خود که همانا تربیت نسلی الهی است، کمک خواهد کرد.

صفری با تقدیر از کسانی که در حوزه آموزشی و پرورشی، خدمات شایانی را ارائه کردند، افزود: اقدامات خوبی در حوزه های مختلف آموزش و پرورش انجام شده است ولی کافی نیست و باید برای رسیدن به مطلوب تلاش کرد.

وی با عنوان اینکه آموزش و پرورش باید از فضای سیاسی خارج شود، تصریح کرد: حضور صاحب نظران و افرادی دلسوز، آموزش و پرورش را در مسیر پیش رو یاری خواهد کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به بعضی کاستی‌ها، خاطرنشان ساخت: اگر مدیریت در آموزش و پرورش جهادی و انقلابی باشد، می توان آینده روشنی را برای آن متصور شد.

محمود صفری، شهردار اردبیل نیز با تبریک انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش استان، گفت: شهرداری اردبیل همیشه تعامل خوبی با آموزش و پرورش داشته است، چرا که تربیت یک شهروند خوب نیز از دغدغه های شهرداری می باشد.

وی همچنین آمادگی خود برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش در حوزه های مختلف را اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار