مهدی مهدوی‌کیا:

از رقیبان عقب مانده‌ایم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی امید معتقد است تیمش نیاز به بازی‌های دوستانه بیشتری دارد و هم‌اکنون از رقبا عقب هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
از رقیبان عقب مانده‌ایم

به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید پس از برتری ۳ بر یک تیمش برابر پرسپولیس در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک اردوی کوتاه مدت را برگزار کردیم. با بازیکنان زیر ۲۱ سال این اردو برگزار شد زیرا هدف ما استفاده کردن از بازیکنانی است که بتوانند در المپیک بازی کنند و دو دیدار دوستانه خوب در این اردو داشتیم. کم کم به اهدافی که داریم نزدیک می‌شویم اما از رقبای خود عقب هستیم. همین الآن در کشور امارات و در دوبی‌کاپ، ۱۲ تیمی که در مسابقات نهایی حضور دارند، تورنمنت دوستانه‌ای را برگزار می‌کنند و ما در آن غایب هستیم.

وی ادامه داد: از نظر تجربه بین‌المللی، بازیکنانمان تجربه کافی ندارند. اگر بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، بازیکنانم حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

مهدوی کیا درباره این که قرار بود این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود، توضیح داد: ابتدا قرار بود در آن‌جا برگزار شود، اما به دلیل مشکلات مالی در ورزشگاه آزادی برگزار نشد.

سرمربی تیم ملی امید درباره مشکلات مالی و همچنین امکانات این تیم توضیح داد: ما امکانات خوبی مثل زمین تمرین و هتل داریم اما بازی‌های تدارکاتی می خواهیم. این بازیکنان جوان هستند و اکثرا در تیم‌های باشگاهی خود بازی نمی‌کنند یا کمتر بازی می‌کنند. متاسفاته باتوجه به دیرتر تمام شدن لیگ، ما فرصت زیادی نداریم و احتیاج به اردوهای بیشتر و بازی‌های تدارکاتی داریم. فعلا از رقبای خود عقب هستیم اما استعدادهای خوبی داریم.

مهدوی‌کیا در خصوص راه یافتن این تیم به المپیک عنوان کرد: رفتن به المپیک آسان نیست و اگر راحت بود، ما حسرت ۴۰، ۵۰ ساله نداشتیم. در دوره‌های قبلی اکثر بازیکنان در باشگاه‌شان فیکس بودند و باتوجه به سیاستی که به خرج دادیم، تنها ۲ بازیکن زیر ۲۱ سال هستند که در باشگاهشان فیکس هستند. کار سختی داریم زیرا رقبا از ما جلوتر هستند. کشورهایی مثل ژاپن، قطر، کره‌جنوبی و حتی قطرسال‌ها است که کار می کنند و فکر می کنم قطر در این چند سال حداقل ۲۰ بازی دوستانه برگزار کرده است. از رقبای خود عقب هستیم اما به این استعدادها ایمان دارم.

وی درباره دعوت شدن به مراسم قرعه‌کشی جام جهانی گفت: ابتدا خوشحالم که تیم ملی توانست به جام جهانی صعود کند و به جامعه فوتبالی تبریک می‌گویم. امیدوارم تیم ملی کار سختی در جام جهانی نداشته باشد و در قرعه خوبی بیفتد. من هم به عنوان سفیر فیفا دعوت شده ام و در این مراسم حضور پیدا خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار