جشنواره گردشگری امسال به صورت فصلی در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل گف با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی ۲۰۲۳ جشنواره گردشگری امسال به صورت فصلی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره گردشگری امسال به صورت فصلی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد بین المللی ۲۰۲۳ جشنواره گردشگری امسال در استان اردبیل به صورت فصلی و در فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره‌ها انجام شده است.

وی افزود: برنامه برگزاری جشنواره گردشگری به صورت فصلی در استان اردبیل تدوین شده است و این جشنواره‌ها در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

فلاحی گفت: این جشنواره‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و جذب گردشگر در استان برگزار می‌شود و در کنار برگزاری این جشنواره‌ها قابلیت‌های گردشگری استان‌ها نیز معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: هر فصل در استان اردبیل زیبایی خاصی دارد و از این ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری استان استفاده می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: در نیمه دوم تعطیلات نوروزی شاهد افزایش حضور گردشگران در استان هستیم و استقبال خوبی از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و تفریحی استان شده است.

فلاحی تصریح کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های استان اردبیل پرشده است و پیشی بینی می‌شود با توجه به افزایش حضور گردشگران ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های استان تکمیل شود.

وی از نظارت بر خدمات دهی مراکز گردشگری و تفریحی و تاریخی استان خبر داد و گفت: خدمات دهی مناسب به گردشگران و رضایت گردشگران اولویت اساسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار