کشف بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در شیراز

شیراز (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌اله (عج) از کشف بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق توسط سربازان گمنام سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در شیراز

سرهنگ پاسدار مجید علی پور، با اعلام این خبر به رسانه‌ها گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم بویژه در روزهای ابتدای سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، اجرای گشت‌های مشترک نظارت میدانی بر بازار، توسط بسیجیان آغاز شده است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ فی‌مابین معاون اول رئیس جمهور و ریاست سازمان بسیج مستضعفین با عنوان " استفاده از ظرفیت و توان بسیج برای نظارت و کنترل بر بازار" گفت: امسال نظارت و کنترل بازار زیر ذره بین بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ادامه داد: قرارگاه امنیت غذایی اواخر سال گذشته تشکیل شد و این قرارگاه کنترل بازار از تولید تا کف بازار را با جدیت اجرا می‌کند.

علی‌پور تصریح کرد: تمامی بسیجیان که به عنوان بازرسان ویژه نظارت بر بازار اصناف معرفی شدند کاملاً آموزش دیده و مسلط به قوانین و مقررات نظام صنفی و دارای کارت شناسایی می‌باشند و همچنین موظف شده‌اند در صورت مواجهه با کالای احتکار شده، دپو شده، قاچاق و یا عرضه خارج از شبکه، گران فروشی و کم فروشی با قید فوریت نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند.

بنابه گفته این مقام مسئول، در آستانه سال ۱۴۰۱ با رصد و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام این ناحیه و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق کالا بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق که قرار بود در یکی از کشورهای مجاور تخلیه شود، کشف و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز بیان کرد: ما با افرادی که در کسوت بازاری قصد سودجویی، سوء استفاده و بی اعتبار کردن بازاریان زحمتکش ومتدین هستند قطعا بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم کرد.

علی پور ضمن تشکر از مردم شیراز بابت ارسال اخبار و گزارشات خاطر نشان کرد: همه آحاد مردم می توانند هرگونه تخلفات اقتصادی و... به صورت شبانه روزی به شماره ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار