کشف احتکار 165 میلیاردی در فارس

شیراز (پانا) - مأموران پلیس آگاهی استان فارس، 2 هزار و 260 تن برنج احتکار شده به ارزش 165 میلیارد ریال را در شیراز کشف کردند.

کد مطلب: ۸۴۳۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف احتکار 165 میلیاردی در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار برنج در دو انبار واقع در شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار "احمد علی گودرزی " افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی واداره صنعت ومعدن وتجارت، طی دو عملیات جداگانه از انبارهای مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن 2 هزار و 260 تن برنج که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود،کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله برنج احتکار شده 165 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو نفر متهم دستگیر و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان این افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس در پایان گفت: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

*** توقیف تریلر حامل 2 میلیارد کالای قاچاق در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، تریلر حامل باطری قلمی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ فرج شجاعی، گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از تردد یک دستگاه تریلر حامل باطری قاچاق در محور منتهی به شیراز مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از مراقبت های لازم و انجام ایست و بازرسی های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و توسط مأموران توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه خودرو توقیف شده به همراه راننده آن برای انجام مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شدند، تصریح کرد: پس از بررسی های لازم مشخص شد این خودرو حامل 541 هزار و 584 عدد باطری قلمی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی می باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق 2 میلیارد ریال برآورد شده است، تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و برخورد با این پدیده شوم به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار