رسول عبدی‌پور با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان‌نور

جانفشانی‌های رزمندگان هرگز کهنه نمی شود

اسکان بیش از ۳ هزار زائر راهیان نور در مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان بهبهان

بهبهان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت بیش از 3 هزار نفر از زائرین سراسر کشور و کشورهای خارجی درمرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان بهبهان اسکان داده شدند که جای قدردانی بسیار از اعضای ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جانفشانی‌های رزمندگان هرگز کهنه نمی شود

رسول عبدی‌پور با اعلام این خبر به پانا افزود: حقیقت آن است که کربلای جبهه­‌های ایران و خاطرات رزمندگان و جانفشانی آن ها مانند روضه­ امام حسین(ع) است که هرگزکهنه نمی شود. این عرصه فرهنگی همیشه نشاط دارد چون وصل به خون ثاراللهی است. یعنی این جریان فرهنگی برای همه حرف و مطلب دارد همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود: " این جنگ یک گنج است." پس همیشه نو است و طراوت دارد. برای همه حرف دارد در هر سن و عصر و با هر فکری.

وی با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار در اردوهای راهیان نور گفت: با توجه به اینکه شهرستان بهبهان در مسیر عزیمت به مناطق عملیاتی جنوب کشور قرار دارد با برنامه ریزی های که در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بهبهان صورت گرفت مرکز رفاهی فرهنگیان که در مسیر کاروان های راهیان نور قرار دارد تاکنون پذیرای بیش از 3 هزار زائر از کشورهای ایران و نیجریه در قالب کاروان های راهیان نور بوده است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان ضمن تشکر از عوامل ستاد اسکان و نیروهای خدماتی گفت:خدمت به کاروان های راهیان نور توفیقی الهی است و مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در این مسیر با تمام توان آماده خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار