در دیدار رییس مجلس دانش‌آموزی قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان چه محورهایی مطرح شد؟

قم (پانا) - رییس یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی پسران استان قم، با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و درباره پاره‌ای مسائل گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۵۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
در دیدار رییس مجلس دانش‌آموزی قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان چه محورهایی مطرح شد؟

امید محمدی، رییس یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی پسران استان قم، با حضور در دفتر علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

محمدی در این دیدار که نخستین اقدام وی پس از انتخاب محسوب می‌شود، با عرض تبریک به مناسبت حلول سال نو و آرزوی موفقیت روزافزون برای مجموعه آموزش و پرورش استان، موضوعاتی از قبیل رعایت حقوق دانش‌آموزان از سوی معلمان و کادر مدارس در مسائل متعددی نظیر ابتلا به کرونا و جبران عقب‌ماندگی‌های درسی از طریق برقراری لایو مستمر و مداوم و تکرار برخی دروس برای تعمیق یادگیری در دانش‌آموزان را خواستار شد.

همچنین تخصیص اعتبار لازم برای برگزاری کلاس‌های رفع اشکال آزمون‌های نوبت دوم با توجه به افت تحصیلی دانش‌آموزان در دوران کرونا، از دیگر محورهای نخستین دیدار رییس یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی قم بود.

رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این دیدار، با تبریک ایام و انتخاب محمدی به عنوان رییس مجلس دانش‌آموزی یازدهم پسران، بر پیگیری موارد خواسته شده بر اساس قوانین و مقررات موجود تاکید کرد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار