افتتاح پایگاه اسکان نوروزی آموزش و پرورش در خراسان‌شمالی

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی در مراسم افتتاحیه ستاد اسکان فرهنگیان بیان کرد آموزش و پرورش استان به عنوان ریاست کمیته اسکان در خدمت مسافران و زائرین خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۶۵۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح پایگاه اسکان نوروزی آموزش و پرورش در خراسان‌شمالی

ابوالقاسم اکبری در إیین افتتاح پایگاه ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی در دو سال گذشته و منع سفر در سراسر کشور، اکنون که محدودیت ها با در نظر گرفتن موارد بهداشتی و اطمینان از سلامت و تزریق واکسن برداشته شده است، احتمال اینکه مسافران نوروزی بیشتری نسبت به سال های گذشته به سمت خراسان شمالی سفر کنند تمامی مدارس سطح استان با آمادگی کامل میزبان مسافران نوروزی است.

ابوالقاسم اکبری افزود: اکنون ۱۵۰ باب مدرسه استان در راستای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده‌ است که این اماکن از ۲۷اسفندماه آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی است.

اکبری خاطرنشان کرد: در مجموع ۷۸ مدرسه در بجنورد، شهرستان شیروان و مانه و سملقان هر یک ۳۰ مدرسه، شهرستان فاروج و گرمه، ۵ مدرسه، جاجرم و اسفراین نیز ۴ مدرسه برای مسافران تجهیز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی یادآور شد: اسکان نوروزی در مدارس استان خراسان شمالی از امروز، شنبه مورخ 28/12/1400 آماده و با تجهیز مدارس و کلاس‌ها برای اسکان زائران علی بن موسی الرضا (ع) آماده و پذیرای مسافرین است.

اکبری، ضمن آرزوی سالی پر از موفقیت و سلامتی و شادکامی برای مردم ایران، ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش خود را مبذول خواهیم داشت تا به نحو مطلوب، پذیرای فرهنگیان عزیز از سراسر کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار