افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهرستان نایین

نایین (پانا) - پایگاه اقامتی مسافران نوروزی در شهرستان نایین با حضور مسئولین شهرستان افتتاح گردید .

کد مطلب: ۹۰۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهرستان نایین

ستاد اسکان مسافران نوروزی در روز 28 اسفند 97 با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و برخی از مسئولین شهرستان افتتاح و به صورت رسمی کار خود را شروع کرد.

در این مراسم مهدوی نژاد مدیر آموزش و پرورش نایین ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر در آستانه عید نوروز ،سالی سراسر سعادت و خیرو برکت را در نوروز حیدری برای همه مردم ایران خصوصا جامعه فرهنگیان و مسافران عزیر ، همراه با صحت و سلامتی آرزو کرد.

محمد باقر مهدوی نژاد افزود: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی و خدماتی برای استقبال از میهمانان نوروزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان نایین در چهار راه مواصلاتی کشور قرار دارد و تردد مسافران زیادی از این شهرستان صورت می گیرد گفت: هماهنگی‌های لازم برای اسکان مسافرین با دستگاه‌های مربوطه و مدارس شهرستان صورت گرفته و جلساتی با مدیران مدارس برگزار شده که ظرفیت پذیرش ۲۵ هزار نفر مسافر نوروزی در نایین وجود دارد.
وی بیان نمود: تامین امکانات موردنیاز مسافران از یک ماه پیش آغاز شده که ۳۲۰ کلاس در ۴۰ مدرسه از مجموع مدارس نایین، بافران، محمدیه، مزرعه امام، چوپانان وانارک به همراه سالن‌ها نمازخانه‌های آن برای اسکان آماده شده وهمکاران ما مدارس را ازنظر ایمنی وامکانات بازرسی کرده اند و نواقص احتمالی آن‌ها را برطرف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار