معاون پژوهش، توسعه و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین:

۹۸ مدرسه در قزوین برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است

قزوین (پانا) - نجم الدین فلاح شکراوی معاون پژوهش، توسعه و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین از آماده سازی ۹۸ مدرسه با ۴۵۰ کلاس درس در سطح استان برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروزی از ۲۸ اسفندماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
۹۸ مدرسه در قزوین برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین، نجم الدین فلاح شکراوی افزود: با توجه به واکسیناسیون گسترده‌ کرونا در کشور، بعد از دو سال وقفه، پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در آستانه سال ۱۴۰۱ فعال شده است.

وی، ظرفیت پذیرش در مراکز اقامتی ستاد نوروزی استان قزوین را ۴ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: محدودیتی در پذیرش مسافران نداریم و علاوه بر مدارس، مراکز رفاهی، خانه‌های معلم و اردوگاه یانس آباد نیز آماده پذیرش مسافران در ایام نوروز است.

شکراوی با اشاره به امکان ثبت‌نام اینترنتی فرهنگیان برای اسکان نوروزی، تصریح کرد: همکاران فرهنگی می‌توانند در سامانه‌ای که از طریق اداره کل آموزش و پرورش معرفی می‌شود، وارد شده و نوبت خود را اینترنتی رزرو کنند.

این مسئول تاکید کرد: تجهیز و به‌روزرسانی مدارس و مراکز رفاهی و خانه‌های معلم در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از مهمانان نوروزی داشته باشیم.

وی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در سفرهای نوروزی ضروری دانست و افزود: به فرهنگیان توصیه می‌شود هنگام سفر، لوازم شخصی به همراه داشته باشند.

معاون پژوهش، توسعه و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: ایام نوروز، ‌فرصتی است که با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان قزوین فراهم شود و باید با برنامه‌ریزی درست بتوانیم خدمات مناسب را همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به مسافران ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های نوروزی، تابع سیاست‌های ستاد کرونا هستیم و مصوبات ستاد ملی کرونا، تصمیم‌های وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش مدنظر قرار دارد.

استان قزوین دارای ۲ هزار واحد آموزشی در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار