مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

اسکان تابستانی فرهنگیان مسافر در مدارس گیلان ممنوع است

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد ممنوعیت اسکان مسافران فرهنگی در مدارس استان گیلان با توجه به تداوم همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در تابستان امسال نیز ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اسکان تابستانی فرهنگیان مسافر در مدارس گیلان ممنوع است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به دستور ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تاکید وزارت آموزش و پرورش ستاد اسکان فرهنگیان در مدارس استان گیلان فعال نخواهد شد و به این ترتیب امکان اسکان فرهنگیان در مدارس وجود ندارد.

وی افزود: با انتشار ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸، اسکان فرهنگیان در نوروز و تابستان و حتی نوروز ۱۴۰۰ در مدارس استان انجام نگرفت به این ترتیب تابستان امسال نیز ستاد اسکان فرهنگیان فعالیتی نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه عدم پذیرش و اسکان فرهنگیان در مدارس به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم است، اضافه کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ همه باید در رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری کنند.

در حال حاضر سه هزار و ۷۰۰ فضای آموزشی با ۱۹ هزار کلاس درس و زیربنای افزون بر یک میلیون و ۶۵۰ هزار مترمربع در استان گیلان فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار