معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های تهران

اولویت ستاد اسکان شهرستان‌های استان تهران، حفظ کرامت و منزلت اجتماعی فرهنگیان است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ازآمادگی پذیرش همکاران فرهنگی در پایگاه‌های اسکان نوروزی شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اولویت ستاد اسکان شهرستان‌های استان تهران، حفظ کرامت و منزلت اجتماعی فرهنگیان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع مدیرکل در جلسه ستاد اسکان شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر حفظ شأن و منزلت فرهنگیان، تصریح کرد: ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان‌های استان تهران از 27 اسفند ماه لغایت 12 فروردین ماه میزبان همکاران فرهنگی از سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: با وجود وقفه دو ساله ستاد اسکان، در حال حاضر 230 کلاس ویژه و "الف" فعال در تمامی مناطق شهرستان‌های استان تهران آماده پذیرش میهمانان نوروزی است.

بهارلو ضمن تقدیر از عملکرد اداره تعاون و اموررفاهی و مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران در کیفیت بخشی به اسکان فرهنگیان و آماده سازی جهت پذیرایی مناسب از میهمانان فرهنگی افزود: با توجه به شرایط ویژه ستاد اسکان در نوروز امسال، رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل های تعریف شده از سوی ستاد کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مقام مسئول از مکاتبه با سایر دستگاه‌های خدمات رسان خبر داد و بیان کرد: همه باید پای کار بیایند و آموزش و پرورش را یاری دهند تا خدمات خوبی در اختیار مسافران نوروزی قرار داده شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام مراکز اسکان موقت فرهنگیان تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی و آتش‌سوزی قرار گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار