برای نخستین بار اتفاق افتاد

مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام میزبان جشنواره شعر و موسیقی

ایلام (پانا) - رئیس مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام گفت ادبیات و علوم انسانی با وجود جایگاه ویژه و والایی که دارد نقش آن در حال کمرنگ شدن است و این نوع جشنواره‌ها می‌تواند تجلی مبانی ادبیات و علوم انسانی را سبب شود.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام میزبان جشنواره شعر و موسیقی

رضا جمشیدیان ضمن اشاره به جایگاه ویژه ادبیات و علوم انسانی و اهمیت آن در جامعه کنونی و به ویژه در بخش فرهنگی کشور، برگزاری این جشنواره به میزبانی مرکز آموزش شهید بهشتی را گامی بزرگ در جهت اعتلای هنر و اعتلای فرهنگی و تجلی مبانی ادبیات و علوم انسانی و اخلاقی عنوان کرد.
وی همچنین کشف و استعدادیابی و پرورش دادن توان ادبی و هنری دانش آموزان بخصوص مدارس خاص و برجسته را یکی از اهداف مهم و اساسی این جشنواره دانست و ادامه داد: این جشنواره امروز نخستین دوره خود را پشت سر گذاشت و طبق برنامه ریزی انجام شده تصمیم بر این شده است که سال های آتی نیز با افزایش سطح کمی وکیفی برای علاقه مندان به شعر و موسیقی برگزار شود.

جمشیدیان با اشاره به پیامد و آثار برگزاری چنین محافل و جشنواره های فرهنگی گفت: آگاه کردن و باورمند کردن دانش آموزان به استعدادهای نهفته خود و به ویژه شکوفایی توانایی ها و استعدادهای مورد اجحاف قرار گرفته شده ادبی آنها، مهم ترین نتیجه این جشنواره است.

در پایان این جلسه و با حضور حشمت اله‌وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان، حیدری رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان و بخشوده و صفر بیگی دوتن از شاعران برجسته استان از تعدادی از دانش آموزان حاضر تقدیر به عمل آمد.

دانش آموزان خبرنگار:محمد حیدری فرد و معصومه رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار