معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ایلام:

ادبیات نبض جهان آفرینش است

ایلام (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد ادبیات نبض جهان آفرینش است.

کد مطلب: ۱۳۶۶۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ادبیات نبض جهان آفرینش است

ابوذر بسطامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در دومین دوره جشنواره شعر و موسیقی در مرکز استعدادهای درخشان شهید بهشتی ایلام ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران برگزاری این محفل فرهنگی و هنری گفت: برگزاری اینگونه محافل نه تنها باعث شادی و نشاط دانش اموزان می‌شود، بلکه می‌تواند در بروز و آشکار کردن استعدادهای آنان موثر باشد.

وی با بیان اینکه هنر از جایگاه ممتازی در فرهنگ ایرانی اسلامی برخوردار است، افزود: موسیقی و ادبیات نبض جهان آفرینش است، باید به آنها پرداخت و آن را ستود.

بسطامی همچنین در باب نقش موثر دانش آموزان رشته ادبیات و علوم انسانی گفت: علوم انسانی شالوده و عصاره اندیشه هایی بزرگ است و این مراسم راهی است در راستای تعالی و رشد علوم انسانی.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تاکید کرد: دانش آموزان هنر و ادبیات علمی و فکری هستند و تقویت حس موسیقایی و توانایی ادبی در دانش آموزان بسیار مفید و حائز اهمیت است.

همچنین در این جشنواره رضا جمشیدیان مدیر مرکز استعداد های درخشان ایلام با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان دومین جشنواره از جشنواره قبلی بیشتر بوده است بیان کرد : این جشنواره با همت گروه ادبیات و علوم انسانی مرکز استعداد های درخشان شهید بهشتی ایلام ویژه مقطع متوسطه دوم کلیه دبیرستان های شهرستان ایلام با هدف ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان ایلامی در راستای ترویج هنر بوده است .

دانش آموز خبرنگاران : معصومه رضایی - نگار پیری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار