احداث ۶۹۶ واحد مسکونی محرومین در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل عنوان کرد ۶۹۶ واحد مسکونی توسط خیرین در سطح این استان احداث و در اختیار محرومین قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۶۹۶ واحد مسکونی محرومین در استان اردبیل

به گزارش استانداری اردبیل؛ سید کمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه هیئت امنای انجمن خیرین مسکن ساز با اعلام این خبر افزود: تاکنون ۳۹۶ واحد مسکونی توسط خیرین عاقبت اندیش در سطح استان به محرومین واگذار شده و ۳۰۰ واحد دیگر در مرحله تکمیل قرار دارد.

وی اظهار کرد: باید با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و ادارات مرتبط و با خدمات دهی حداکثری مسکن محرومین در حداقل زمان ممکن در اختیار این طیف از جامعه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی و شهرداری اردبیل در صدور پروانه و مسایل اجرا و نظارت رایگان خدمات رسانی کنند، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌تواند از ظرفیت مهندسان خیر در بحث صدور پروانه و امضای نقشه استفاده کند و راهکار‌های لازم را در مورد کاهش هزینه‌ها اعمال کنند.

میرجعفریان با اشاره به اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها با حفظ شان و جایگاه محرومین اقدامات انجمن خیرین مسکن ساز را اطلاع رسانی کنند، افزود: برای تشویق و ترغیب سایر خیرین و واقفان عاقبت اندیش به سمت مسکن سازی نقش رسانه‌ها غیر قابل کتمان است و باید با ساخت برنامه‌های تاثیر گذار در این حوزه توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کمیته امداد و انجمن خیرین مسکن ساز با هم فکری و هم افزایی در لایه بندی متقاضیان مسکن نسبت به الویت اقدام کنند و در واگذاری مسکن افراد نیازمند احساس آرامش و امید داشته باشند.

میرجعفریان گفت: در آینده بانک اطلاعاتی متقاضیان مسکن محرومین تهیه شود و ضمن احصای لیست این افراد و الویت بندی آن‌ها افراد ضعیف بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بنیاد مسکن در این خصوص ماموریت سنگین دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار