معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

معرفی وزارت آموزش و پرورش به عنوان دومین وزارت خانه در سندسازی املاک در کشور

شیراز (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش با قرار گرفتن در جمع 3 دستگاه برتر مستندساز املاک به عنوان دومین وزارت خانه در سندسازی املاک در کشور شناخته شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معرفی وزارت آموزش و پرورش به عنوان دومین وزارت خانه در سندسازی املاک در کشور

قاسم احمدی لاشکی در سفر به استان فارس در دیدار با مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک فارس در جلسه آنلاین با روسای آموزش و پرورش سراسر استان گفت: تفاهم‌نامه‌های خوبی در راستای مستند سازی املاک آموزش و پرورش با دستگاه‌های مختلف کشور انعقاد کرده‌ایم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: نزدیک به یکصد و یک هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد و از زمانی که مستندسازی املاک شروع شده است ملک‌های گم شده آموزش و پرورش نیز در حال کشف است.

احمدی لاشکی گفت: خوشبختانه 51 درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور مستند سازی شده‌اند و مستند سازی باقی املاک را نیز با سرعت دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش فارس نیز در ردیف 3 استان اول کشور از حیث کمیت املاک است و تقریبا 45 درصد از املاک این استان سنددار شده‌اند که انتظار است مابقی املاک نیز به سرعت مستندسازی شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با چشم‌اندازی 3 ساله اقدام به سندسازی املاک کرده‌ایم که با توجه به اینکه در بعضی از املاک اختلافاتی با دیگر دستگاه‌ها وجود دارد ممکن است این فرایند کمی طول بکشد.

احمدی لاشکی افزود: خوشبختانه تفاهم نامه 3 جانبه با بنیاد مسکن و ثبت اسناد کشور کار مستندسازی را تسهیل کرد.

وی گفت: نسبت به املاک آموزش و پرورش که بخش بزرگی از آن را خیرین اهدا کرده‌اند باید حساسیت به خرج دهیم.

قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در بدو ورود در گلزار شهدای شیراز حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان خصوصا شهدای فرهنگی و دانش‌آموز ادای احترام کرد.
وی در سفر دوروزه خود به استان فارس در شهرهای شیراز و اقلید حضور خواهد داشت و در جمع روسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش فارس سخنرانی خواهد کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش همچنین از تعدادی از مدارس نیز بازدید خواهد کرد.
احمدی لاشکی همچنین در سفر به شهرستان اقلید در جمع مدیران و فرهنگیان این شهرستان و منطقه سده حضور و سخنرانی خواهد کرد.
دیدار با مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک استان به منظور رفع مشکلات اسناد مالکیتی مدارس از دیگر برنامه‌های سفر معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به فارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار