سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت حرکت به سوی عدالت آموزشی درآموزش و پرورش

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر گفت در آموزش و پرورش باید به سمت عدالت آموزشی پیش رفت و این امر زمانی تحقق پیدا می‌کند که همه مصمم به انجام آن کار باشند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حرکت به سوی عدالت آموزشی درآموزش و پرورش

در مراسم دیدار مسئولان آموزش و پرورش اسلامشهر از مدرسه بازسازی شده امام حسین(ع) اسلامشهر،حیدر حیدرپور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: کمک‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه از جمله ساخت مدرسه علاوه بر رفع نیاز، ایجاد همدلی و مشارکت، خیر و برکت این عمل به شخص کمک کننده نیز خواهد رسید.

در ادامه احمد نادری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر نیز بیان کرد: ما در آموزش و پرورش باید به سمت عدالت آموزشی برویم و این امر زمانی تحقق پیدا می‌کند که خودمان مصمم به انجام آن کار باشیم. داشتن انگیزه برای معلمان بسیار حائز اهمیت است و معلم می‌تواند آینده یک کلاس را تغییر دهد و به داشتن چنین معلمان خوب که بدون منت خدمت می‌کنند باید افتخار کرد.

سرپرست آموزش و پرورش اسلامشهر به همراه رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز اسلامشهر و فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مدرسه امام حسین (ع) حضور پیدا کردند و این واحد آموزشی به همت آموزش و پرورش اسلامشهر، مدیر واحد آموزشی و خیرین مدرسه‌ساز مورد مقاوم سازی و زیباسازی قرار گرفت.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار