انهدام باند سارقان منزل در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری و انهدام باند 6 نفره سارقان منزل خبر داد و گفت در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از 20 میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان منزل در پایتخت

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه گودرز داوریی اظهار کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه یازدهم پلیس آگاهی در راستای مبارزه با سارقان منزل و دستگیری آنها اقدامات وی‍‍ژه ای را انجام دادند.

وی عنوان کرد: تلاش مجدانه و مستمر کارآگاهان باعث شناسایی و کشف اعضای باند 6 نفره سرقت منزل شده که با اخذ دستور از بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران قرار بر دستگیری و انهدام باند مجرمانه شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با عکس العمل سریع کارآگاهان طی عملیات های جداگانه در چندین نقطه از سطح شهر تهران تمامی متهمان به هویت های متهمان شناسایی در یک عملیات پلیسی این متهمن دستگیر و به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی انتقال یافتند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال متعدد مسروقه و یک قبضه سلاح کلت کمری و 4 دستگاه خودرو کشف شد و کارشناسان ارزش اموال مکشوفه بالغ بر 20 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ کارآگاه گودرز داوری افزود: اعضای باند پس از دستگیری با مشاهده ادله و مستندات موجود به همدستی با یکدیگر در ارتکاب 10 فقره سرقت از منزل با شگرد تخریب درب اعتراف کردند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی برابر دستور قضائی و صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار