با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت استان گیلان :

آئین افتتاح اولین مدرسه پویا در منطقه اطاقور

رشت (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت طرح مدرسه پویا با شاداب‌سازی فضای مدارس، فعالیت‌های حرکتی مناسبی را در ساعات زنگ تفریح برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آئین افتتاح اولین مدرسه پویا در منطقه اطاقور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، امیر سراجی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به فراهم کردن شرایط مناسب جهت انجام فعالیت های ورزشی در مدارس، خاطرنشان کرد: ایجاد نشاط و شادابی، افزایش آمادگی جسمانی، تحرک و استعدادیابی دانش آموزان از اهداف راه اندازی مدارس پویا در استان گیلان است.

وی در ادامه به اهمیت اجرای طرح پویا اشاره کرد و افزود: در اجرای طرح مدرسه پویا تلاش شده است که با متناسب‌سازی فضای حیاط مدارس از طریق رنگ آمیزی، نصب وسایل کم هزینه و بی‌خطر، دانش آموزان برای ورزش تخصصی آماده شوند.

سراجی همچنین با بیان اینکه افزایش فعالیت‌های بدنی و جبران فقر حرکتی بسیار مورد تأکید است، گفت: افتتاح طرح مدرسه پویا با هدف جلوگیری از کم‌ تحرکی و افزایش وزن دانش آموزان در مدارس استان انجام می شود و اجرای این طرح‌ها باعث پیشگیری از بیماری‌ها و افزایش چاقی دانش آموزان خواهد شد.

شایان ذکر است آئین افتتاح اولین مدرسه پویا در دبستان دخترانه شهید غلام رضایی واقع در منطقه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار