معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با پانا:

«طرح حیاط پویا» درخشش خورشید سلامت در خانه و مدرسه است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:اجرای «طرح حیاط پویا»در مدارس ، به منظورافزایش سلامت و جلوگیری از کم تحرکی و افزایش وزن دانش آموزان است .

کد مطلب: ۴۰۷۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

حسن قلندری در گفتگو با خبرنگار پانا ،درمراسم افتتاحیه «طرح حیاط پویا» دردبستان هیئت امنایی ناخدا عباس بوشهر ضمن بر شمردن اهمیت اجرای «طرح حیاط پویا» در مدارس استان افزود: دانش آموزان امروز نسل آینده ساز کشورند وچرخهای صنعت بایستی با دستهای پرتوان آنان بچرخد، از این رو سلامت جسمی و روانی آنان بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: «طرح حیاط پویا» نوید بخش شادابی و نشاط در مدارس است زیرا موجب می شود دانش آموزان به فعالیت بدنی و بازیهای کودکانه بپردازند و از کم تحرکی بپرهیزند و به اضافه وزن که مشکل امروز اکثر آنان است دچار نگردند و در آینده و بزرگسالی به بیماریهای دیگر مبتلا نشوند.

قلندری مشارکت والدین در این طرح وسایر طرح های اجرایی آموزش و پرورش در مدارس رابسیار مثمر ثمر خواند و گفت: حضور والدین در مشارکت های مدرسهدر قالب جلسه های انجمن اولیا و حضور در طرح های مدرسه بسیار حایز اهمیت است زیرا آنان رکن تاثیرگذاری در به ثمر نشستن فعالیت های آموزش و پرورش در مدارس و در محیط خانه می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار