مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری خوزستان:

هیچگونه مماشاتی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز نمی‌کنیم

اهواز(پانا) - مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان این که بخش زیادی از تولید ناامنی و احساس ناامنی از رهگذر این سلاح‌های غیرمجازاست، تصریح کرد هیچگونه مماشاتی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز نمی‌کنیم.

کد مطلب: ۱۲۶۲۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هیچگونه مماشاتی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز نمی‌کنیم

محمدرضا نجفی عصر امروز چهارشنبه در نخستین نمایشگاه دستاوردهای جامعه اطلاعاتی خوزستان اظهار کرد: این دستاوردها الحق و الانصاف برای اولین بار در استان در معرض دید عموم قرار گرفته است و انتظار می رود به طور کامل به جامعه معرفی شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از ناهنجاری های استان بستر و زمینه و ابزار آن سلاح ها و مهمات غیرمجاز است و به صورت هدفمند و سودجویانه وارد استان می شود.

مدیرکل امینی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: بسیاری از جرایمی که درون استان رخ می دهد از قبیل قتل، آدم‌ربایی و گروگان گیری روح انسان را مخدوش و امنیت جامعه را سلب می کند.

نجفی گفت: انتشار آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به صورت هدفمند و غلوآمیز است و این احساس امنیت را کاهش می دهد.

وی یادآور شد: هدف این نمایشگاه خنثی سازی تبلیغات مسموم و نمایش تلاش و زحمات نیروهای امنیتی و جامعه اطلاعاتی است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: بسیاری از این زحمات به دلیل مسایل امنیتی و اطلاعاتی قابل انتشار و بیان نیست.

نجفی گفت: واقعیت این است که این سلاح ها باعث ایجاد رعب و وحشت و تضییع حقوق مردم و ایجاد نارضایتی در آنها می شود.

وی ادامه داد: هدف دیگر این نمایشگاه این است که به جامعه القا کند که اقدامات دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی را علیه مجرمان نشان دهد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: بخشی از آن در قالب اقدامات سلبی صورت گرفت و بخشی از آن باید در حوزه ایجابی و فرهنگ سازی صورت بگیرد.

نجفی خطاب به دارندگان سلاح های غیرمجاز تأکید کرد: با کسانی که از سلاح های غیرمجاز به مناسبت های مختلف و در سرقت قتل گروگان گیری و سرقت های خرد استفاده می کنند به شدت هر چه تمام تر برخورد می کنیم.

وی با بیان این که بخش زیادی از تولید ناامنی و احساس ناامنی از رهگذر این سلاح ها است، تصریح کرد: هیچگونه مماشاتی با دارندگان سلاح های غیرمجاز نمی کنیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: پیام این نمایشگاه امنیت پایدار و اقتدار جامعه امنیتی و اطلاعاتی است.

نجفی ادامه داد: برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز تشدید می شود و هیچگونه بخششی در کار نیست.

وی بیان کرد: واقعیت این است که باید احساس مسئولیت کنیم.اقدامات هنجار شکن باید تقبیح شود و از آن چیزی جز تخریب و کشتار حاصل نمی شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان عنوان کرد: اعتبار مناسبی برای انسداد مرز که سرچشمه ورود به استان است توسط استانداری در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار