وزیر آموزش و پرورش:

جانبازان، الگویی ارزشمند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در دیدار با جمعی از جانبازان حوزه ستادی گفت جانبازان، الگویی ارزشمند در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است.

کد مطلب: ۱۲۶۱۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جانبازان، الگویی ارزشمند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند

عصر امروز یوسف نوری در دیدار صمیمی با جمعی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس شاغل در حوزه ستادی که به مناسبت میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز، اظهار کرد: حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام از شخصیت‌های کم‌نظیر در تاریخ است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همواره به جانبازان نگاهی ویژه داشته‌اند وآن‌ها را الگویی مناسب برای نوجوانان و جوانان می‌دانند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است چراکه ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا، از مال و جان خود می‌گذرند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 26 هزار جانباز در نظام تعلیم و تربیت خدمت می‌کنند که الگویی ارزشمند در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

شایان ذکر است، در این دیدار تعدادی از جانبازان، مطالبی را در حضور وزیر ارائه کردند که اغلب بر حفظ حرمت جانبازان و رفع مشکلات این قشر از جامعه تاکید داشت.

در پایان این دیدار وزیر آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر از جانبازان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار