مدیر دبیرستان طلیعه شاهد منطقه ۱۳ در روز جانباز:

جانبازان؛ یادگاران روزهای عشق و حماسه‌اند

تهران (پانا) - رزمندگان دلیر اسلام و ایثارگران انقلاب اسلامی با الگو قرار دادن مکتب عاشورا و قیام حسینی، صحنه‌ها و جلوه‌های ماندگاری را در تاریخ کشور پدیدار ساختند.

کد مطلب: ۱۲۶۱۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جانبازان؛ یادگاران روزهای عشق و حماسه‌اند

به مناسبت روز جانباز مراسم تقدیر از خانواده‌های معظم جانبازان با حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان و خانواده‌های معظم جانبازان در دبیرستان طلیعه شاهد برگزار شد.
زهرا قنبری؛ مدیر دبیرستان طلیعه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز در مراسم تقدیر از خانواده معظم جانباز گفت: جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه‌اند. در دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی، رزمندگان دلیر اسلام و ایثارگران انقلاب اسلامی با الگو قرار دادن مکتب عاشورا و قیام حسینی صحنه ها و جلوه های ماندگاری را در تاریخ کشور پدیدار ساختند.
قنبری اظهار کرد: عزت، استقلال وخود اتکایی کشور عزیزمان مرهون رهبری های حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و فداکاری های ملت شریف ایران است حفظ و حراست از فرهنگ غنی و میراث معنوی میهن عزیزمان و اشاعه ارزش های ایثار و شهادت وظیفه همگانی و از اهمیت فراوانی برخوردار است.
وی افزود: جانبازان گرامی یادگارهای ارزشمند دوران دفاع مقدس و منادی عزت و آزادگی و تقید به ارزش های دینی هستند. ما این ایثارگری و جانبازی مخلصانه را ارج می نهیم و از پیشگاه خداوند متعال، برای شما جانبازان عزیز، که ذخیره های ارزشمند دفاع مقدس، جهاد، مقاومت و شهادت طلبی هستید، سلامتی، توفیق و استواری روز افزون آرزومندم و این روز فرخنده را به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
در ادامه مراسم حسین بشیری عضو انجمن و رئیس مجتمع فرهنگی شهرک زینبیه در مورد ایثارگری و فداکاری های جانبازان در دوره دفاع مقدس بیاناتی را ارائه دادند.
و در پایان مراسم به مناسبت روز جانباز از خانواده های معظم جانبازان که در مراسم حضور داشتند قدردانی شد.

*مبینا کامیاب؛ خبرنگار دانش آموز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار