اختتامیه اجلاس نماز و تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده دبیرستان شاهد رضویان برگزار شد

قم (پانا) - مراسم اختتامیه اجلاس نماز و تقدیر از دانش آموزان برگزیده قرآنی و درسی دبیرستان شاهد رضویان قم در نمازخانه مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه اجلاس نماز و تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده دبیرستان شاهد رضویان برگزار شد

مراسم اختتامیه اجلاس نماز و تقدیر از دانش آموزان برگزیده قرآنی و درسی دبیرستان شاهد رضویان ناحیه یک آموزش و پرورش قم امروز در نمازخانه مدرسه برگزار شد.
در این مراسم، «حمید محمدی» رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم و کارشناسان مربوطه، «محمد صفائیان» رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، «مجتبی عابدی» معاون آموزش متوسطه اول و «حسین مسعودزاده» کارشناس امور شاهد ناحیه یک حضور داشتند.
احمد غفاریان» معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک قم طی سخنانی در این مراسم با گرامیداشت هفته تربیت اسلامی، از تلاش های مسئولان، مربیان و دانش آموزان دبیرستان شاهد رضویان در زمینه های قرآنی و علمی تشکر کرد.
همچنین «حجت الاسلام جعفری» به عنوان سخنران ویژه و کارشناس مذهبی ، مطالبی را پیرامون نماز و عبادت بیان کرد.
در پایان این مراسم، با حضور مسئولان حاضر، از دانش آموزانی که در مسابقات قرآن، عترت و نماز رتبه های برتر ناحیه را آوردند و همچنین برگزیدگان رتبه های درسی، تقدیر شد.
همچنین لوح تقدیر از سوی رییس اداره ناحیه یک به معاون، مربی پرورشی و مشاور آموزشگاه تقدیم شد.

در ابتدای مراسم، نمایشگاه نماز با حضور مسئولان افتتاح شد و بخش های مختلف آن مانند مراحل نماز، شکیات نماز، نماز جماعت، قبله شناسی، نمایشگاه کتاب و.....بازدید شد.
«اشرف بیان» مدیر آموزشگاه شاهد رضویان نیز از حضور میهمانان و تلاش های همکاران خود تجلیل کرد.
دانش آموز خبرنگار: عطیه رحیمی نیکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار