برگزاری اجلاس نماز در آموزشگاه امامت قم

قم(پانا)- آئین اجلاس نماز و تقدیر از دانش آموزان برگزیده دبیرستان امامت قم، به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در فضای باز دبیرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاس نماز در آموزشگاه امامت قم

آئین اجلاس نماز و جشن سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) عصر یکشنبه با حضور دانش آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه اول امامت قم برگزار شد.
در این آئین، حجت الاسلام مرتضی رحیمیان محقق از کارشناسان مرکز اقامه نماز قم در سخنانی، با اشاره به سبک زندگی شهدا بخصوص شهید محسن حججی بر محور نماز اظهار داشت: انسان باید در دو جا خودش را زمین بزند تا به بالا برود که آن دو جا عبارت از خضوع و افتادگی در برابر خدا و پدر و مادر است.
وی افزود: شایسته است هر دانش آموزی یک دوست شهید برای خود انتخاب و به سفارشات و وصایای او بخصوص در مورد نماز عمل کند و همچنین خود را از دعای پدر و مادر محروم ننماید.
این مراسم با اجرای آیین تشکیلاتی حاملان قرآن توسط دانش آموزان پیشتاز دبیرستان امامت و با تلاوت قرآن توسط دانش آموز قرآنی سید محمد حسین سجادی پور از قاریان حرم مطهر و نیز قرائت متن ادبی توسط دانش آموز مریم اشرلو همراه بود.
همچنین سه دانش آموز برگزیده مسابقات قرآنی در سطح ناحیه یک و نیز دانش آموزان برتر در زمینه های آموزشی و پرورشی با اهداء هدایایی تقدیر شدند.
در مراسم فوق، ابوالفضل منوچهری کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم، علی دبیری کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و تعدادی دیگر از کارشناسان ناحیه و معلمان و اولیا آموزشگاه و دانش آموزان پیشتاز حضور داشتند.
خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار