در حکمی از سوی علیرضا کریمیان؛

سرپرست اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران منصوب شد

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران؛ مجید شاطری را به سمت سرپرست اداره اطلاع‌‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مجید شاطری مسوولیت‌ها و ابلاغ‌هایی همچون رئیس اداره فضای مجازی وزارت آموزش و پرورش، رابط راهبردی و مدیرگروه تدوین گزارش عملکرد دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش، رئیس کمیته تخصصی برنامه ریزی مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، کارشناس و سرپرست گروه تحلیل و پژوهش و ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش، مسئول روابط عمومی درکارخانجات تابعه شستا، مسئول مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران، رئیس اداره سودآموزی، و سرگروهی دوره های مشاوره عمومی و پرورشی شهرستان های تهران و... را در کارنامه خود دارد.

بر اساس این گزارش، مشاور جوان در حوزه آموزش و پرورش و مأموریت در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و دانشگاه شهید رجایی و نویسنده کتاب های ارتباطات در هزاره سوم، ارزشیابی توصیفی، عملکرد و دستاوردهای 8 ساله آموزش و پرورش، هفت گام و ... از دیگر سوابق شغلی و آموزشی سرپرست جدید اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران است.

پیش از این «مسعود ثقفی» عهده دار مسوولیت اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار