نامه منادی به میرکاظمی درباره معلمان حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریسی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نامه منادی به میرکاظمی درباره معلمان حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی

به گزارش خانه ملت، متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه به شرح زیر است:

«احتراماً مستحضر مطابق قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 1397/6/13 و قانون تفسیر قانون فوق الذکر مصوب 1399/2/15 وزارت آموزش و پرورش مکلف به استخدام نیروهای مشمول شده است.

با عنایت به نیاز مبرم وزارت آموزش و پرورش به ساماندهی و استخدام نیروها و با توجه به اینکه این نیروها تمام مراحل قید شده در قانون را طی نموده و آماده استخدام می‌باشند انتظار می‌رود در اسرع وقت همانند گروه‌های قبلی مشمول قانون حکم استخدامی ایشان صادر شود.

تعلل بیش از این در اجرای قانون و حکم صریح آن برای آموزش و پرورش کشور زیان‌بار می‌باشد و تخطی از حکم تکلیف قانونی محسوب می‌‍شود به ویژه اینکه زمان اجرای قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه نیز در حال اتمام است و بنابراین دستور فرمایید در اسرع وقت اقدامات قانونی لازم صورت پذیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار