ناصر ابراهیمی در گفتگو با پانا

استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد؛ شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است

در فوتبال نمی‌توان همه را راضی نگه داشت؛ قهرمانی ‌‌ثبت می‌شود نه کیفیت بازی

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم از لحاظ داشتن مهره و تجربه شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد که می‌تواند شانس را در راه قهرمانی بیشتر کند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد؛ شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: « لیگ امسال شرایط متفاوتی پیدا کرده و تقریبا همه تیم‌ها با وضعیت کرونایی کنار آمده‌اند. البته که نبود تماشاگر خیلی روی کیفیت‌ها تاثیر گذاشته است اما تیم ها می‌دانند که برای موفقیت باید در خانه یا بیرون از خانه به فکر امتیاز گرفتن باشند. معمولا تیم‌هایی که در مسیر قهرمانی هستند، اکثر امتیازات را در نیم فصل اول می گیرند چون می‌دانند در نیم فصل دوم شرایط متفاوت است. واقعا کار سخت می‌شود و هر تیمی که مقابلش بازی می‌کنید، به سختی امتیاز از دست می‌دهد. به خصوص مقابل پرسپولیس و استقلال که انگیزه‌های فردی و تیمی حریفان کار را دشوارتر می‌کند. بازیکنان می‌دانند که ممکن است درخشش مقابل سرخابی‌ها دیده شود و زندگی‌شان تغییر کند، تمام انرژی و توانشان را می‌گذارند تا خودی نشان دهند.»

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس افزود: «در این فصل پرسپولیس بالا و پائین زیاد داشته است. اگر دقت کنید در همین سال 1400 چند مدیرعامل عوض کردیم. این مسائل مدیریتی تیم فنی را هم دچار مشکل می‌کند. وقتی مشکلات مالی هم در کار باشد و وضعیت مدیریت نامشخص، نابسامانی بوجود می آید. دقیقا همین مشکلات برای پرسپولیس وجود داشت در حالی که برای استقلال آجرلو را مدیرعامل گذاشتند. البته نمی دانم پشت او به چه کسی گرم است که تا الان عوضش نکرده‌اند. اما دلیل اینکه پرسپولیس نوسان داشته، بخشی از آن به مشکلات مدیریتی برمی‌گردد که نتوانستند آن آرامش را برای تیم فنی آماده کنند. وقتی ذهن بازیکن و کادر فنی روی این مسائل برود، ناخودآگاه روی کیفیت فنی شان هم اثر می‌گذارد. به خصوص در ابتدای فصل که تیم در شرایطی که برای بازی با الهلال آماده می شد، آن ناهماهنگی ها پیش آمد.»

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه لیگ امسال ماراتن سرخابی هاست، تصریح کرد: «امسال استقلال از لحاظ نتیجه گیری خوب بوده است. اگر خوب بازی کنی و نتیجه نگیری، می گویند چرا نتیجه نمی گیری. خوب نتیجه بگیری، عده ای می گویند چرا خوب بازی نمی کنی. نمی‌شود در فوتبال همه را راضی نگه داشت. درست است که استقلال الان امتیاز پیش افتاده اما بازی‌های زیادی باقی مانده و قطعا امتیاز از دست می‌دهد. به خصوص اینکه در بازی های پایانی باید با تیم های قدرتمندتری رقابت کند. ولی یادتان باشد که همیشه در تاریخ قهرمانی‌ها ثبت می‌شود نه کیفیت تیم‌ها. کسی یادش نمی‌آید تیمی که قهرمان شده آیا خوب بازی کرده یا بد. مهم این است که الان استقلال تا اینجای کار همه را یک هیچ و با کمترین اختلاف می برد. اما شک ندارم به زودی امتیاز از دست می‌دهد و پرسپولیس می‌تواند این اختلاف را کم کند.»

ناصر ابراهیمی در خصوص اینکه آیا شانس هم یار استقلال بوده است یا نه؟گفت: «در استقلال امسال همبستگی بهتری ایجاد شده و توانسته‌اند خوب نتیجه بگیرند. اینکه همه را یک هیچ می برد، دلیلش این است که خوب دفاع می‌کند و در ضد حمله از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند. من اعتقادی به این حرف‌ها ندارم که استقلال با داوری و کمک‌های فرازمینی دارد نتیجه می‌گیرد. آنها خوب دفاع می‌کنند. تیمی که کم گل می خورد و خوب از فرصت هایش بهره می‌برد، قابل احترام است. با این حال معتقدم شانس پرسپولیس بیشتر از استقلال است چون هم از لحاظ مهره و هم تجربه در شرایط بهتری قرار دارد. ضمن اینکه این تیم 5 سال پشت سرهم قهرمان شده و می‌داند چکار کند. بازی‌های آخر فصل استقلال هم سخت تر است. هرچند در فوتبال بازی آسانی نداریم و پرسپولیسی ها نباید با این تفکر که بازی های آسانی در پیش دارند، پیش بروند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار