با محوریت شهیده راضیه کشاورز

یادواره لاله‌های روشن در دبیرستان آیت‌الله بهاءالدینی قم برگزار شد

پانا (قم)- یادواره لاله‌های روشن به یاد شهیده راضیه کشاورز با همکاری دبیرستان نمونه دولتی آیت‌الله بهاءالدینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
یادواره لاله‌های روشن در دبیرستان آیت‌الله بهاءالدینی قم برگزار شد

یادواره لاله های روشن به‌نام شهیده راضیه کشاورز از شهدای دانش آموز در دبیرستان نمونه دولتی آیت الله بهاءالدینی ناحیه یک آموزش و پرورش قم برگزار شد.
در این مراسم، ابومهدی مطهری از سرداران مدافعان حرم در سوریه ضمن اشاره به زندگینامه و وصیت نامه شهیده راضیه کشاورز اظهار داشت: شهادت آرزویی است که ریشه در سیره و سنت اهل بیت(ع) دارد. تا شهید گونه زندگی نکنید، شهید نخواهید شد؛ در سبک زندگی یک شهید به عنوان اصلی ترین شاخص می توان مطرح کرد این است که شهدا به حقیقت عبودیت رسیده اند.
سارا سادات رباط جزی همسر شهید سعید سامانلو نیز در این مراسم با اشاره به خاطراتی از همسر شهیدش، خاطر نشان کرد: شهدا یک روح در چند تن بودند و شاید این دلیل است که از جانب خداوند خریداری می شوند.
وی با بیان اینکه شهید سامانلو در تلاش بود، اطلاعاتش را درباره‌ شهدا افزایش دهد، تصریح کرد: سعی کنید حتما یک دوست شهید برای خودتان انتخاب کنید زیرا شهیدان آنقدر دستشان باز است که می توانند تحولی در زندگیتان ایجاد کنند.
طیبه سادات طباطبایی فرزند جانباز سرافراز طباطبایی نیز سخنانی در وصف پدر بزرگوارش بیان کرد.
در ادامه مداح اهل بیت (ع) غلامرضا محمود نژاد برادر شهیدان حسن و حسین محمودنژاد و از راویان استان قم در رثای شهیدان و بخصوص سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) مرثیه سرایی کرد.
اجرای گروه موزیک سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) و اهدای هدایا به مناسبت هفته تربیت اسلامی به مربیان و دست اندرکاران امور تربیتی در دبیرستان، از دیگر برنامه های مراسم بود.
در مراسم فوق، ظهیری و غفاریان معاون آموزش و پرورش ناحیه یک، روح الله بهشتی کارشناس مسئول پرورشی، احمد لطفی‌زاده مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه، لیلی اسماعیلی فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی قم، انجمن اولیا و مربیان، دبیران، کادر دبیرستان و دانش آموزان مدرسه حضور داشتند.
دانش آموزان خبرنگار: رقیه کدخدازاده- زهرا بهشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار