مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان:

هفته امور تربیتی سرآغاز فعالیت‌های بزرگ تربیتی خواهد بود

گلستان (پانا) - مدیرکل آموزش پرورش گلستان، ضمن تبریک هفته امور تربیتی، این هفته را سرآغاز فعالیت‌های بزرگ تربیتی خواند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هفته امور تربیتی سرآغاز فعالیت‌های بزرگ تربیتی خواهد بود

اولین روز هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی یکشنبه 8 اسفند 1400 با عنوان "امور تربیتی، تجدید میثاق با آرمان های امام (ره)، شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مربیان برگزیده و تجلیل از خانواده شهدای امور تربیتی با توجه به ساحت اعتقادی، عبادی، اخلاقی" نامگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تبریک هفته امور تربیتی و شادباش به همکاران و دانش آموزان بیان کرد: در شش ساحت سند تحول بنیادین مبحث امور تربیتی و پرورشی نهادینه شده است،زیرا ما با آموزش و پرورش دانش آموزان تراز انقلابی درواقع آن هارا برای یک شهروند موثر و مفید بودن آماده می‌کنیم پس ما نمی‌توانیم تربیت را از پرورش جدا کنیم، چرا که این دو عنصر در تمامی نهادها با یکدیگر معنی خود را تکمیل می‌کنند. تحصیل تهذیب و ورزش، سه عنصریست که همواره به ما سفارش شده و تربیت از این سه عنصر جدا نیست چرا که ما می‌خواهیم آموزش و پرورش در کنار هم به اهداف والای خود برسند.
رضا نظری در ادامه گفت: در گذشته در بحث فعالیت های پرورشی مدارس فعالیت های کمی به صورت فراوان و فعالیت های کیفی به ندرت مشاهده شده است اما از این جا به بعد فعالیت های کیفی در کنار توجه به فعالیت های کمی رشد خواهد کرد زیرا فهم مطالب و پرورش درونی در فعالیت های کیفی نمود پیدا می‌کند. بنابراین تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم با یاری خدا و همدلی همکاران گرامی به اهداف والای آموزشی و پرورشی خود دست پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار