آیین افتتاح هنرستان خیری مریم کریمی در منطقه۷برگزار شد

تهران(پانا) - هنرستان خیری مریم کریمی با ساختار "مدرسه سبز" جهت آموزش مهارتی کار و دانش دختران با بهره وری بهینه از انرژی با حضور خیرین و مسئولین آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاح هنرستان خیری مریم کریمی  در منطقه۷برگزار شد

آیین افتتاح هنرستان خیری مریم کریمی روز شنبه 7 اسفند ماه، با تشریف فرمایی افتخاری خیر نیک اندیش، مریم کریمی شیرازیا برگزار شد.
این مراسم، با حضور سمیه رفیعی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی، امیر علیجانی؛ معاون آموزش متوسطه شهر تهران، مصطفی؛ آذرکیش رییس آموزش فنی وحرفه ای و کار و دانش شهر تهران، محمدرضا قربانی، مدیرکل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس، بهمن حق‌شناس؛ سرپرست اداره منطقه 7 تهران و جمعی از مسئولان و مدیران برگزار شد.
در این مراسم پس از سخنرانی تعدادی از مسئولان ارشد آموزش وپرورش، مجمع خیرین و نوسازی مدارس از خیّر فرهیخته مریم کریمی تکریم و تجلیل شد.
این هنرستان با همت خیر نیک اندیش؛ مریم کریمی شیرازیا با ساختار "مدرسه سبز" جهت آموزش مهارتی کار و دانش دختران با بهره وری بهینه از انرژی و ایجاد آسایش و آرامش برای دانش‌آموزان در هنگام حضور در مدرسه اجرایی و در حال بهره برداری قرار گرفت.
تمام امور فوق‌الذکر با همت خیر نیک اندیش و اهدای اعتبار 5 میلیارد تومانی با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز و مابقی آن توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران پرداخت شده است.
در ساختار این مدرسه با در نظرگرفتن شاخص هایی در حوزه های کیفیت محیط داخلی، انرژی، آب، پسماند و آلودگی، مواد و مصالح، سایت و مدیریت، کارگاه‌های مناسب جهت بهره مندی دانش آموزان هنرستانی برای آموزش‌های مهارتی در نظر گرفته شده است.
این هنرستان دخترانه در چهار رشته مهارتی با مدیریت نسرین قشقایی فعالیت خود را آغاز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار