معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

آموزش فقط در کنار تربیت درست به ثمر می‌رسد

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری به مناسبت هفته امور تربیتی گفت آموزش تنها در کنار تربیت درست به ثمر می‌رسد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش فقط در کنار تربیت درست به ثمر می‌رسد

رحمت اله قاسمی‌پور، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر همانند شعار خود که "مربیان تربیتی سربازان انقلابی هستند" همواره در زمینه تربیت، انسان‌هایی با اراده و الگوهایی تکرار نشدنی بودند و هستند؛ کسانی که با ایجاد فضایی انقلابی و اسلامی به همه ما انسان‌ها درس از خود گذشتگی دادند تا بیاموزیم، آموزش تنها در کنار تربیت درست به ثمر می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های پرورشی و تربیتی گفت: در سال‌های اخیر و حتی طی بحران کرونا، مربیان و معاونین پرورشی مدارس ما بسیار قوی عمل کرده اند که قطعا شایسته قدردانی و تشکر هستند. همچنین با همت مسئولین و مدیران، مسابقات و برنامه‌های زیادی با هدف رشد و تربیت دانش‌آموزان برگزار شده است که به تدریج تاثیر آن بر توانایی و آینده دانش‌آموزان دیده خواهد شد.

قاسمی‌پور تصریح کرد: اگرچه فعالیت‌های حوزه تربیتی و زحمات همکاران همواره در طول سال قابل رویت است، هفته امور تربیتی فرصتی است برای تقدیر از همکاران این عرصه و بیشتر دیده شدن این عزیزان و همینطور تاکید بر این موضوع که آنچه در کنار دروس دانش‌آموزان نیاز دارند، تربیت و فعالیت‌های پرورشی هر چه بیشتر است تا بستر رفتار درست و زندگی سالم برای آن‌ها ‌فراهم آید.

خبرنگار: مینا ادیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار