نمایش« ترانه های تلخ تارا» دوباره به صحنه بازمی‌گردد

تبریز(پانا) - تئاتر ترانه های تلخ سارا به کارگردانی علی فتوحی و نویسندگی فریدون ولایی " اثر منتخب و نماینده ایران در فستیوال بین المللی تونس " از تاریخ ۵ الی ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۱۲۵۸۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایش« ترانه های تلخ تارا» دوباره به صحنه بازمی‌گردد

علی فتوحی در نشست خبری نمایش ترانه های تلخ تارا گفت: از سال ۹۳ این همایش تولید شده و با توجه به فاصله‌ای که افتاد تنها ۸ اثر را توانستیم ارجاع دهیم و این نمایش به عنوان نماینده ایران برای این جشنواره انتخاب شده است و این اتفاق باعث شد که بازدید این نمایش افزایش یابد و بنا بر درخواست مخاطبان تمام عوامل همت کردند تا این نمایش بازسازی شود و اگر توفیقی باشد بتوانیم به جشنواره تونس راه یابیم.

وی افزود: در تاریخ ۲ فروردین از ایران خارج خواهیم شد و در مورخ ۶ فروردین در تونس اجرا خواهیم داشت و کشورهایی که در روز جهانی تئاتر و اختتامیه این جشنواره شرکت دارند عبارتند از سوریه، عراق، ایتالیا، فرانسه، لیبی، سودان، مصر، فلسطین و... که ۳ گروه خوب تونسی نیز در این جشنواره به همراه ۱۵ اجرا با ما خواهند بود.

کارگردان تئاتر ترانه های تلخ تارا خاطرنشان کرد: این نمایش به صورت دو بلیط نمایشی و حمایتی به فروش می رسد تا نمایش مورد حمایت مردم تبریز واقع شود؛ چراکه این تئاتر در طول تاریخ تئاتر آذربایجان تنها تئاتری است که به قاره آفریقا راه می یابد، بنابراین بسیار حائز اهمیت است و این فرصتی است که اتفاقات خوبی رقم بخورد و پرچم آذربایجان در فستیوال آفریقا به اهتزاز درآید.

گفتنی است بازیگران این تئاتر عبارتند از ژاله آل ارشاد، بیتا آزادی و سودا رضایی، همچنین مسعود محمدیان نیز آهنگساز این نمایش است که در این راستا گروه نوازندگان نیز شامل مسعود آهن پنجه، عدنان مستوفی و آرمان گلکاری می‌باشد

شایان ذکر است این نمایش به شیوه داستان زنانه در دو بخش روایتی اجرا خواهد شد در بخش اول داستان کمدی سارا و در بخش دوم نیز داستان تارا در این تئاتر به نمایش در می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار