افزایش ابتلا به کرونا و ۲ فوتی در اردبیل

اردبیل (پانا) - در شبانه‌روز گذشته متاسفانه ۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده اند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ابتلا به کرونا و ۲ فوتی در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، علی محمدیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: با بستری ۵۸ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۳۱۶ بیمار رسید و طی این مدت متاسفانه ۲ مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است.
وی افزود: هم اکنون ۴۸ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین خوشبختانه ۵۶ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.
محمدیان گفت: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت قرمز، شهرستان‌های خلخال، سرعین، نیر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های بیله سوار، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

اداره کل آموزش و پرورش استان هم طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس بررسی ها و ارزیابی اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان و در راستای کنترل پیک ششم که با شدت بالای سرایت سویه اُمیکرون همراه است، کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی از روز شنبه 30 بهمن ماه به مدت یک هفته، به صورت غیرحضوری و آموزش‌ها از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار