فعالیت همیاران پلیس و فرهنگیان ترافیک توسعه می‌یابد

تهران (پانا) - در دیدار معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، برای توسعه و گسترش فعالیت‌های مشترک بین پلیس راهور و آموزش و پرورش شهر تهران اعلام آمادگی شد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت همیاران پلیس و فرهنگیان ترافیک توسعه می‌یابد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران برای توسعه و گسترش فعالیت‌های مشترک، اعلام آمادگی کرد.

سرهنگ عین‌اله جهانی؛ معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور کشور در این نشست به زمینه‌ها، امکانات و اقدامات انجام شده در حوزه آموزش فرهنگ ترافیک اشاره کرد و گفت: از سال‌های گذشته، دو گروه ارزشمند در کشور زمینه‌ساز ایمن‌سازی سفرهای جاده‌ای و شهری بوده‌اند و در این اثنا از حوادث مختلف جلوگیری کرده‌اند.

وی همیاران پلیس در دوره‌های مختلف تحصیلی به ویژه دوره ابتدایی و نیز فرهنگ یاران ترافیک که متشکل از فرهنگیان فرهیخته هستند را بهترین یاران و یاوران پلیس در ایجاد آرامش و امنیت ترافیکی دانست.

سرهنگ جهانی به وجود ده‌ها هزار همیار پلیس در شهر تهران اشاره کرد و افزود: با توجه به زیست‌بوم جدید در دو سال اخیر و حضور کمتر دانش‌آموزان در مدارس، پلیس راهور از دیگر زیرساخت‌های آموزشی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با ضرورت‌های ترافیکی استفاده کرده و فرهنگ‌سازی مناسبی را در دستور کار قرار داده است.

در ادامه این نشست علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز بر وجود زیرساخت‌های ارتباطی به ویژه شبکه آموزشی شاد اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش شهر تهران آمادگی دارد محتوای مناسبی را که پلیس کشور تولید کرده است را به روش‌های مختلف به دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان ارائه کند.

کریمیان ابراز امیدواری کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک آموزش و پرورش و پلیس راهور به نجات جان همشهریان و هموطنان عزیز منجر شود.

وی در پایان با اعلام وجود زمینه‌های فراوان در تربیت ترافیکی دانش‌آموزان تاکید کرد: امیدواریم در ایام پیش رو و به ویژه تعطیلات نوروزی، با فعالیت بیشتر فرهنگیان ترافیک و همیاران پلیس شاهد کاهش ترافیک و حوادث جاده‌ای و خیابانی بوده و فرهنگ صحیح رانندگی در شهر تهران نهادینه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار